Sunday, November 27, 2011

twillight:breaking dan part 1

Weeehoooooo.tiba rajin lak nk update blog.bahahahaha.ni haaa,nk cte ckit pasal breaking dawn.aku baru je p tengok tadi.actually nak tengok masa release day aritu.tapi tiket yang tinggal time midnite je.aku malas nak balik lambat.so,beli siap2 tiket tuk hari ni which is ahad.itu pown tinggal separuh je.rasanya kalo walk in je sure full house.


Overall,cite die ok.aku bagi 4 bintang.ade yang bagi tau aku,cite ni tak seperti yang orang harap kan.ade yang kara slow la itu la ini la.tapi pada pebdapat aku,cite ni best!!ye la,da nama pown cerita cinta n drama,sure la slow sikit tapi x de ka slow tahap gaban.Kalau nak compare kan ngan new moon or eclipse,aku rse yg tu lagi slow.


Tuk breakingdawn part 1 ni,die more to edward ngan bella.kisah dorang kawen.macam mana bella berkeras tuk 'simpan' baby hasil perkahwinan die.n jugak macam mana jacob sanggup berkorban demi bella.


So,kalau korang nak tau either bella hidup lagi after dlver,die still manusia or da jadi geng edward,g la tengok.pada aku,x rugi tengok.kepada yang follow dari awal,wajib tengok.hehehe


Ok ahh.aku nak besiap.nak balik ke campus ku yang tercinta nun jauh di kelantan.doakan aku selamat sampai.byeeeee


Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment